|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Inspirert av valgtråden: Er det noen du ikke kunne ha samarbeid med?
Jeg pleier jo å tro om meg selv at jeg kunne jobbet med og sittet til bords med absolutt hvem det skal være, men i forbindelse med at en slektning jobbet for Listhaug noen dager i sommer, så fant jeg ut at der hadde det blitt vanskelig, med Listhaug. Der er avskyen min så sterk at jeg hadde hatt problemer.
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Samme her. Jeg blir virkelig frastøtt av alle som hetser politikere på personnivå (og skjuler dem fra FB umiddelbart), men da jeg møtte Listhaugs på butikken MIN (
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
På grunn av kultur og språk for eksempel. Jeg har for eksempel slitt mye med å kommunisere med personer som kommer fra land hvor det er mer hirarkisk ledelse (dette betyr i prakis de fleste andre land, da ...). Anbefaler, feks boken: "No more brown cheese, please" og "The Social Guidebook to Norway". Bildet under er fra siste bok og gir en guide til nordmenns ansiktsuttrykk - jeg lo godt.
Hun er jo alltid blid, selv finner jeg det ganske skremmende. Ref bildet over - kanskje hun er full?
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har jeg opplevd og jobber i samme prosjekt med en slik en. Heldigvis har ting blitt organisert litt anderledes så vi forholder oss ikke direkte til hverandre lenger.
Jo, klart det KAN skape problemer, men jeg har ikke det som UTGANGSPUNKT og det var det jeg skrev. Men selvfølgelig kunne jeg ikke samarbeidet med en som ikke kunne norsk, svensk, dansk, engelsk eller tysk, siden det er kun de språkene jeg kan. Eller, det kunne gått ved hjelp av en svært dyktig mellomkvinne. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|