Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nazistene får marsjere, mens motdemonstrant blir lagt i håndjern

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-17, 13:35   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nazistene får marsjere, mens motdemonstrant blir lagt i håndjern

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Og nei, vi skal ikke stole blindt på at politiet alltid gjør det rette.

Jeg opplever det som om mye av kritikken mot politiet "bommer" fordi de kritiseres for ting de ikke er ansvarlig for - feks at de burde ha stoppet at nynazistene (hvorfor er det bare jeg som kaller de nynazister, mens alle andre kaller de nazister, forresten?).

Jeg har bare diskutert dette selv her, men har fulgt med på flere debattarenaer, så det er mulig jeg roter veldig sammen hvem som har sagt hva hvor, men jeg opplever det som om tyngdepunktet i diskusjonen er kritikk av politiet.

Minner meg om Utøya, hvor mye av kritikken i ettertid gikk på de som skulle hjelpe, men ikke evnet. De som skal hjelpe er avhengig av struktruelle rammer som feks økonomi (her i Trøndelag har feks Politiet valgt vekk helikopter pga økonomi - det er klart at det gjør at aksjonstiden går opp). Faktisk påstår jo flere rapporter at vi er verre stillet i dag (beredskapsmessig) enn når Utøya skjedde.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.