Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Foreldre, dere trenger ikke å kjøpe gave til læreren..."

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-17, 10:32   #11
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Foreldre, dere trenger ikke å kjøpe gave til læreren..."

Han blander inn dugnadsinnsats for reise til Polen i samme innlegget der han sier at man ikke trenger betale 50,- for blomster til læreren. Jeg kan forstå at det kan bli mye dugnad og pes hvis det stadig er dugnad og innsamling for å lage mange dyre sammenkomster for elevene. Hvis det i tillegg er synlig på sosiale medier hvem som betaler og ikke for gave til lærer og det purres til de som ikk ebetaler så kan ejg forstå at det kan bli mye. Jeg synes likevel at han er surmaget når han henger totalen på en blomst til læreren. Er han egentlig bare lei dugnad for å arrangere nok en grøtfest og Polentur lurer jeg på.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.