|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Sv: NRK-programmet InnaforJeg er 39 år og har aldri, noen sinne tenkt over hvordan jeg ser ut nedentil. Aldri.
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: NRK-programmet Innafor
Jeg har heller ikke sett det. Ei heller vakler jeg, virkelig ikke. Jeg har nok å "vakle" rundt om ikke det også skulle bli et tema.
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: NRK-programmet InnaforAkkurat når det kommer til programmet om intimkirurgi, så våger jeg å påstå at å vise fram mangfoldet av fintfungerende underliv hadde vært en mye bedre måte å sette fokus på tabuer på enn å vise at mange faktisk velger å operere for å ligne mest mulig på idealet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
Ja. Det er klart. Men tipper det ikke "selger" like mye
![]() |
#5 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der var jeg også. Etter sist fødsel fikk jeg imidlertid en skade som ble oppdaget for sent, men siden jeg lenge oppfattte den som kun kosmetisk gadd jeg ikke bry meg. Men etterhvert som jeg begynte å få plager pga skaden ønsket jeg å få den fikset, og etter å ha blitt sjekket på sykehuset ble jeg sendtvtil en privatpraktiserende intimkirurg for second opinion mht hvor greit det var å få rettet opp i dette. Vel på plass hos kirurgen fikk jeg spørsmål om plagene bare ikke var noe jeg fant på for å få dekket operasjon som ville gjøre at kjønnsleppene mine så normale ut, fordi de jeg hadde var jo unormalt lange.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|