|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor mange private flyreiser (reiser t/r uten mellomlanding) planlegger du i 20 | |||
| Ingen |
|
37 | 23,72% |
| 1 |
|
44 | 28,21% |
| 2-3 |
|
43 | 27,56% |
| 4-6 |
|
23 | 14,74% |
| 7-10 |
|
6 | 3,85% |
| 11 eller mer |
|
2 | 1,28% |
| Økologisk biodynamisk kortreist brokkoli |
|
1 | 0,64% |
| Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?Alle har alltid noe man kan bli bedre på, men det bør allikevel være mulig å diskutere flyreiser uten å brøle "MEN DU GJØR NOE ANNET GÆÆRNT!" |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?Det koker vel ned til at enhver må ta grep der en er nå. Jeg kan ikke forsvare mine flyturer med at vi aldri gikk for nr tre, eller at vi ikke har hytte, selv om det jo er en besnærlig tanke. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?
Jeg forsvarer ikke flyreisene mine med mine adopterte barn heller, annet enn som en spøk. Jeg spøker forøvrig også med ungene om at vi risikerer at Trump sender dem tilbake til Mexico når vi skal til USA. Jeg mener ikke det heller.
|
|
|
#4 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?
Jeg mener flere har brølt veldig høyt i denne tråden og kommet med voldsomme moralske fordømmelser over andres valg. Det blir det lite fruktbare diskusjoner av og det er absolutt lett å falle ned på samme nivå.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|