Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Stroppetopper/sommertopper for damer med store pupper - løp og kjøp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-07, 01:39   #1
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stroppetopper/sommertopper for damer med store pupper - løp og kjøp!

Kan hende jeg tar feil. Bruker 85 C. Har vært i en lokal undertøysforretning, men følte ikke at den damen hadde så mye kunnskap. Gikk optimistisk dit for å få hjelp etter å ha sett på et show med Oprah hvor de tok opp at mange kvinner brukte feil bh størrelse

Hvordan måler man skikkelig da? Jeg burde jo egentlig vite det da men

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.

Sist redigert av *HH* : 30-06-07 kl 01:45.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 01:53   #2
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Hvordan måler man skikkelig da? Jeg burde jo egentlig vite det da men

Undertøyforretningen i Paleet er kjempeflinke - de måler og finner akkurat det du trenger, og har de det ikke inne så skaffer de det.

Hvis du bor i Oslo eller omegn da

Gammel 30-06-07, 01:56   #3
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for tips Pamina

Men da må jeg jo heeeelt til Oslo. Ikke det at jeg bor så lagt unna da men

Også leste jeg den lille hemmelige beskjeden der.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 13:03   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Takk for inspirasjon, M^3... nå har jeg sittet halve natten og bestilt masse lekkert fra www.figleaves.co.uk . Storebror er hos sine besteforeldre i Nederland nå, og da sparer jeg masse ved å få sendt til NL istedet for her. Med min 80D/DD finner jeg ikke så mye fint andre steder enn litt på Lindex, og det er slitsomt og tidskrevende å tråle rundt i ørtiførte butikker etter en passende og fortsatt litt pen BH. Får håpe mine nye innkjøp passer.

Jeg har forøvrigt også skuffende erfaringer fra spesialiserte lingeributikker. Som oftest har de ansatte prøvd å prakke meg på de ting som de hadde, og jeg har aldri opplevd at noen kom inn for å gi råd om passform eller noe. Der har jeg selv prøvd meg frem. Jeg føler nå, at den størrelse jeg bruker passer veldig fint på meg, og har også funnet frem tll de modeller som er flatterende.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.