|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sylvi Listhaug - er det noe jeg kan gjøre?
Jeg er sikker på at de aller, aller fleste her inne vet hvordan et demokrati fungerer, og da vet man jo også at det er lite man direkte kan gjøre mellom valgene utover f.eks å protestere i det offentlige rom. Kanskje det vi er vitne til nå er baksiden av det politiske systemet vårt? Folk med sterke meninger, som ikke nødvendigvis virker samlende men kanskje heller det motsatte, får sitte i posisjoner over lang, lang tid (hvis man synes 4 år er lenge).
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Ikke fordi han var en politiker som brukte sin posisjon (som politiker), nei. Jeg syns heller ikke det var harselering, og syns det er en merkelig måte å fremstille kampanjen på.
|
|
|
#3 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var det jeg skrev hun sa på Torp for en uke siden.
Ja, media bidrar absolutt til problemet. Jeg synes mediene ofte er slappe mtp samfunnsansvaret de har og glemmer sin kritiske sans når det står i veien for klikk. Listhaug vet å utnytte det.
|
|
|
|
#4 |
|
Librocubicularist
|
Det ho sa på talerstolen er ein moderert versjon av Facebook-utspelet. Det Tallulah skriv var først. Etter reaksjonane, har ho moderert det og sart det inn i ein meir spiselig kontekst.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|