Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan man oppfatter folk på nett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 19:09   #11
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett

Kjære semintelektuelle fittehælveter som jeg liker så godt, åpner herved innboksen min for røde tyttebær men det får nå være.

Ja til et fargerikt felleskap osv, om noen vil skrive i lys råååsa og dynge teksten ned med smiles, på dialekt, eller skrive tre hundre siders innlegg i korrekt norsk med 17 referanser til uddanninga si so fø...ng what.

Her er det takhøyde nok til å både være halvfasistoid,nynorskbruker, nordlenning og fjortis ikke sant? Var ikke det det som var pointet?

Noen innlegg er for MEG for sytete,kjedelige,lange ,sure,snille, rotete, politisk korekte-ukorekte,handler om vafler, men da har jeg altså helt fri vilje i forhold til hva jeg gidder å lese.

Om noen føler seg støtt over at andre virker uinteligente, så gråt litt -det hjelper.

Nå har jeg en vag erindring av at hovedinnlegger hadde et poeng, et svært underholdende et også.

Desuten syns jeg stort sett skremmeren er jævlig morsom

Sist redigert av era : 10-10-06 kl 19:11. Årsak: overdreven baijnnskap
era er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker, krangling, språk

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.