Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det i det hele tatt mulig å gå inn et par Dr Martens?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-16, 21:58   #1
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det i det hele tatt mulig å gå inn et par Dr Martens?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Hvor gjør det vondt? Jeg har gått inn mange. Men siste paret jeg kjøpte var skikkelig vonde over vristen. Det viste seg at det var et parti med en søm som var "feilplassert". Jeg leverte de til skomaker og vips var skoene fantastisk å gå i. Om du får gnagsår på hælen så er det strengt tatt bare å kjøre på med compeed og gå ivei.

Jeg har gått inn flere par, men de siste var helt jævlige over vristen den første tiden. Både jeg, brodern og svigerinna min hadde dritvondt så partiet måtte vært stort. Mine ble kjøpt her i byen, min bror kjøpte sine i Køben og svigerinna mi kjøpte sine i Sverige.

Men når de først var blitt litt utblokket så er de jo digge å ha på.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-16, 23:13   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg har gått inn flere par, men de siste var helt jævlige over vristen den første tiden. Både jeg, brodern og svigerinna min hadde dritvondt så partiet måtte vært stort. Mine ble kjøpt her i byen, min bror kjøpte sine i Køben og svigerinna mi kjøpte sine i Sverige.

Men når de først var blitt litt utblokket så er de jo digge å ha på.

Mine var kjøpt i London. Men skomakeren sa noe om at dette gjaldt alle som var lagd i en viss tidsperiode.

Gammel 03-10-16, 23:15   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Mine var kjøpt i London. Men skomakeren sa noe om at dette gjaldt alle som var lagd i en viss tidsperiode.

Jeg tror det har vært en ganske gjengs greie, altså. Med mindre dine var vintage fra nittitallet. Jeg har hatt flere som har gjort megavondt over vristen. De siste orket jeg ikke gå inn skikkelig, og etter det har jeg droppet dem.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 00:26   #4
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg klarte det aldri! Eg kjøpte Dr Martens da eg var student og dei var aaaaltfor dyre, men akk så kule at eg berre var nødt til å ha dei. Forsøkte alle triks i boka; lide seg gjennom eit par veker med gnagsår (merk at dette var før Compeed), bløyte dei innvendig og forsøke å gå dei inn våte, våte sokkar, legge i varme posar med ris.

Ingenting fungerte. Rett nok har eg vanskelige føtter, og får veldig lett gnagsår. Det er merkverdig at om ein jobbar masse med hendene så får ein trebolar og hard hud. Bakpå hælane er huden like babymjuk uansett kor mange gnagsår eg har hatt opp gjennom åra.

Digresjon, men vanskelege, babymjuke føtter? Eg har ikkje tal på kor mykje tid og krefter eg bruker på hard hud på hælane og det har ingenting å seie når det kjem til gnagsår i alle fall.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.