Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hårvekst og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-16, 10:16   #11
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårvekst og sommer

Jeg barberer leggene, og har kraftig og synlig hårvekst - hadde jeg vært mann, så ville jeg vært en fryd med mandige, hårete legger. Jeg lar dog alt flyte fritt i vinterhalvåret, og nyter det isolerende hårlaget som legger seg på legger og ellers. Jeg er ingen barberingsfanatiker, har stadig stubber på leggene ("du stikker mamma"), men er kulturelt indoktrinert nok til at jeg føler at jeg må fjerne hårene på leggene når jeg flasher dem for hele verden ved f.eks. å gå i shorts.

Men jeg har vel egentlig aldri lagt merke til andres hårvekst. Ikke så rart kanskje, for jeg legger ikke merke til hva folk går med av klær og sko og sånne ting heller.

Jeg lever sammen med en mann som ærlig og oppriktig mener at man (jeg) ikke trenger å barbere noe som helst bare fordi man er dame, men han kom inn i livet mitt mange år etter at jeg hadde brukt høvelen for første gang, så her har han rett og slett ikke fått gjennomslagskraft - sånn bortsett fra i vinterhalvåret.

Det jeg legger merke til, det er hvor mye andre sier at de legger merke til ting hos folk. På tide med andre hobbyer?

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.