Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du bunad

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du bunad
Ja, jeg har bunad(er) 181 80,44%
Nei, jeg har ikke bunad, men jeg vil gjerne ha en 22 9,78%
Nei, jeg har ikke bunad, og vil heller ikke ha en 22 9,78%
Deltakere: 225. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-16, 22:23   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du bunad

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg sier jo at jeg skjønner at folk ikke ønsker seg det selv - det handler om smak og behag, og der blir vi selvfølgelig aldri samstemte.

Men å mene at bunad ikke er fint, det forstår jeg ikke. Det er jo et staselig plagg. Som jeg skrev tidligere, synes jeg alle festdrakter rundt omkring i verden er fine (til tross for at jeg ikke selv ville ikle meg brorparten av dem), fordi det er festplagg og nettopp derfor lagt arbeid i at skal være staselige.

Jeg synes det er utrolig rart at du ikke forstår at folk kan synes bunad er et lite pent plagg. Selv om jeg er glad i bunadene mine og selv om jeg har mange bunader, så synes jeg flere bunader er rett og slett stygge, uformelige og lite flatterende. Festplagg eller ei.
Det samme gjelder for øvrig brudekjoler og gallakjoler.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.