Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjerringsko - hva er det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-16, 22:03   #10
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det er sikkert lett for de moteselvsikre å tåle flåsing med egen stil, men for meg (og jeg kan da ikke være den eneste?) har klær og mote nesten alltid vært sårt og vanskelig. Det er derfor jeg reagerer. Jeg føler at jeg endelig har klart å karre meg opp til et "normalt motenivå" og da er det kjipt at noen ler av det. Litt som om jeg skulle klart et maraton og folk hadde stått ved målstreken og flåset med at folk som løper er kjerringer og at det riktige selvsagt er å drive med fekting. Flås og fjas, ja visst, men likevel ikke alltid like morsomt for den det rammer.

Enig med 007 og andre, det er derfor du kanskje bør holde deg unna tråder som dette.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.