|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
heimføing
|
Sv: Når barnas venner får lappenNessie, du må sørge for at jentene kjører selv. Der tenker jeg at vi mødre har et ansvar for å være gode rollemodeller, m.a.o. ta rattet selv og ikke bare være passasjer når mannen er med på biltur. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når barnas venner får lappenOg det -ea- sa, jentene må få lappen og kjøre selv. Mellomste er ferdig, Eldste holder på, mens hankjønnet, yngste altså, hverken vil lære bilkjøring eller bruker noe annet enn kollektivt. Noe som kan fungere helt fint så lenge han bor i Stor-Osloområdet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Når barnas venner får lappen
Men om det er sånn som det var i min ungdom, så har man jo som jente ofte venner som er noe eldre,så i starten er det jo naturlig at man sitter på.
|
|
|
|
#4 |
|
både her og der
|
Sv: Når barnas venner får lappenHuff, gruer meg allerede. Eldstejenta blir 17 i år og skal snart begynne å øvelseskjøre. Allerede neste år kan hun ta lappen! Foreløpig har hun ikke venner som har tatt lappen, men det kommer nok i løpet av året.
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002) Sist redigert av cora : 06-03-16 kl 10:28. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|