Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnebursdag - en inkluderingsarena eller en fest tilpasset bursdagsbarnet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-15, 11:51   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnebursdag - en inkluderingsarena eller en fest tilpasset bursdagsbarnet?

Jeg blir litt sliten av at dette alltid skal fremstilles fra ulike fronter. Det er jo ikke en enten/eller-greie. Ja, jeg syns man skal gjøre sitt for å inkludere i bursdager og ellers i året, ikke velge en av dem som inkluderingsarena. Nei, jeg mener ikke at barn som virkelig ikke kan fordra store fester skal tvinges til å ha det. Det er ingen motsetninger i dette.

Som Myria sier; om de fleste inviterer "alle", så er det rom for at ikke alle gjør det. Om alle i klassen til Hiawata sluttet å invitere "alle", så er det ikke snakko at noen barn ville gått glipp av enbursdag her og der, en gruppe barn ville aldri blitt invitert. Da hjelper det ikke om foreldrene inkluderer litt ellers, altså. "Du kan komme hit for å spille en kveld, men er ikke verdig en bursdgsinvitasjon", liksom.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:54.