Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kenwood eller kitchen aid?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-15, 12:16   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kenwood eller kitchen aid?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Mens jeg driter i om den er pen eller ei, har en mann som baker tre-fire brød i slengen og trenger solid maskin, og har Kenwooden stående fremme hele tiden. Folk og behov er jo forskjellige.

Det er jo ikke tvil om at KA er nettere, lettere og designmessig "penere" enn Kenwood. Den har også mindre kapasitet og mindre motor enn Kenwood, selv om man ikke kan sammenligne kW mot kW, fordi effekten tas ut forskjellig fra maskin til maskin (hvordan motoren er bygd opp, hvor lang avstand det er fra motor til roterende utstyr har mye å si på hvor mye effekt man klarer å hente ut av motoren).

Så om man skal ha KA eller Kenwood avhenger av hvilke behov man har og hvordan man vektlegger de ulike behovene opp mot hverandre.

Ja, selvsagt, og derfor er det helt meningsløst å disse den ene maskinen fordi man selv trenger noe annet. Jeg trenger stor maskin annenhver jul når jeg lager julepølser, men en KW hadde stått i skapet i 2 år i strekk, også hadde jeg laget pizzadeig for hånd og kaker med stavmikser og bannet mye. :synsk:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.