|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har vi verdier som er viktigere enn religiøse verdier?
Jeg forstår ikke helt denne. Er det rasisme å kreve at alle forholder seg til verdier som er viktige for oss? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
awesom
|
Nei å kreve at alle forholder seg til samme verdier som "oss" ville være å gå helt på tvers av religionsfrihet og yttringsfrihet.
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
Mener du det er helt ok at muslimer ser på oss som vantro og diskriminerer kvinner og homofile? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
awesom
|
Poenget at du med det du skriver ilegger alle muslimer holdninger og verdier de slett ikke har.
![]() |
#5 |
maler
|
At noen ser på meg som vantro er helt greit. At noen diskriminerer meg eller ikke behandler meg pent er ikke greit. Men jeg mener du skyter feil når du angriper muslimer. Det er nemlig ganske mange fornuftige muslimer der ute, jeg jobber sammen med flere. De mener det samme som meg om diskriminering og ekstremisme og har erfaringer jeg er glad jeg slipper å ha. Du fremstår i denne tråden som en som har omtrent like greie holdninger som de du ønsker å bekjempe.
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|