Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?
Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.
Mobilen funker som vekkerklokke selv om den er avslått - i alle fall de telefonene jeg har hatt.
Det fant jeg ut at min også gjorde. Etter at jeg hadde byttet den ut. Plutselig kom det rare lyder som jeg ikke forstod hvor kom fra. Jeg lette og lette, og til slutt fant jeg ut at det var min avskrudde mobil - uten simkort - som stod på varsling... Kanonnifst i grunnen, for det var en sånn metalisk "stemme" som sa noe jeg ikke forstod. Den telefonen mistet batteriet sitt da kan du si....
.
Ellers har jeg min egen mobil på lydløst ved sengen, den fungerer som vekkerklokke. Vibrering på, så jeg hører om noen skulle ringe. Og meldinger kan jeg finne på å sende midt på natten om jeg skulle komme på det. Meget sjelden, da, for jeg sover jo som oftest selv om natten . Har ikke falt meg inn at det skulle være noe problem, tenker jo at de som har mobilen med seg på rommet, har satt den på lydløst. Eller sier fra til meg om at de ikke ønsker sms om natten, hvis de mot formodning skulle ha noe mot det.