Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noen gang for sent å sende sms?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-07, 17:00   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?

Mobilen funker som vekkerklokke selv om den er avslått - i alle fall de telefonene jeg har hatt.

Jeg lar stort sett være å sende sms om natta, i alle fall til dem jeg vet sover med telefonen påslått. Det har nok likevel forekommet at jeg har sendt tekstmeldinger etter å ha vært på fest, f.eks. Min telefon er alltid avslått om natta (og hvis jeg har glemt å slå den av, ligger den i et annet rom slik at jeg ikke hører den). Skulle det være noe alvorlig, får folk ringe på fasttelefonen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 18:47   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Mobilen funker som vekkerklokke selv om den er avslått - i alle fall de telefonene jeg har hatt.

Det fant jeg ut at min også gjorde. Etter at jeg hadde byttet den ut. Plutselig kom det rare lyder som jeg ikke forstod hvor kom fra. Jeg lette og lette, og til slutt fant jeg ut at det var min avskrudde mobil - uten simkort - som stod på varsling... Kanonnifst i grunnen, for det var en sånn metalisk "stemme" som sa noe jeg ikke forstod. Den telefonen mistet batteriet sitt da kan du si....
.

Ellers har jeg min egen mobil på lydløst ved sengen, den fungerer som vekkerklokke. Vibrering på, så jeg hører om noen skulle ringe. Og meldinger kan jeg finne på å sende midt på natten om jeg skulle komme på det. Meget sjelden, da, for jeg sover jo som oftest selv om natten . Har ikke falt meg inn at det skulle være noe problem, tenker jo at de som har mobilen med seg på rommet, har satt den på lydløst. Eller sier fra til meg om at de ikke ønsker sms om natten, hvis de mot formodning skulle ha noe mot det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:04.