|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg regner med at folk har vett til å slå av eller å ha på lydløs når de ikke vil bli forstyrret. Men forventer ikke svar om jeg sender til "ukurrante" tider da. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?
Jeg forventer aldri svar på sms. (Eller, jeg forventer svar, men ikke umiddelbart. Er noe så viktig at jeg må ha svar på det med en gang så ringer jeg heller.) Og jeg blir litt lei av venninner som holder på å gå av skaftet om jeg ikke harsvart på ei melding iløpet av 2 minutter etter jeg har mottatt den.
|
|
|
#3 |
|
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg vil helst ikke motta sms om natten.
|
|
|
#4 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg har ikke lyst til å slå av telefonen eller ha den på lydløs i tilfelle det skulle skje noe i familien som gjør at de må ringe meg midt på natten. Derfor synes jeg det er mektig irriterende om noen sender sms midt på natten. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med deg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lille tyrann
Hvor: Oslo
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Sender vel stort sett når som helst.
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Dere vet at det går an å stille inn lydløs-profilen slik at man kun hører ringelyd men ikke sms-lyd? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg stenger mobilen av om natta så slipper jeg evt å våkne av evt nattravner som sender meg mld
|
|
|
#10 |
|
Joda, men problemet mitt er at hvis jeg tar på en annen innstilling enn det jeg pleier husker jeg ikke å sette den tilbake igjen!! Og i og med at jeg MÅ være tilgjengelig på jobben via mobil er jo det litt kjedelig å komme på det i ett tiden hver dag og se x antall tapte jobbanrop. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Åh da så. På min mobil kan jeg lage flere profiler, opptil 5-6 stykker tror jeg. Da er det bare å trykke på en knapp og velge profil, enkelt og greit. Vet ikke om det går på alle mobiltelefoner. Jeg har feks. en for "lydløs", en for "natt" osv. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tatt på
|
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg bruker mobilen som vekkerklokke og har ikke turt å ha den på lydløs fordi jeg ikke viste at alarmen ringer likevel. Da har jeg lært en ny ting i dag også.
|
|
|
#13 |
|
Joda det er på alle mobiler, men stiller jeg i nattmodus forblir den i nattmodus til langt på dag! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg sender ikke sms sent på kvelden eller tidlig på morgenen, det er ganske mange som ikke setter den på lydløs når de går og legger seg.
|
|
|
#15 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg sender gjerne en sms sånn litt utpå kvelden dersom jeg bare må dele en klok tanke med ei god venninne. Har sluttet å ringe da, fordi vi er jo ikke alltid på fest lørdag kveld lenger...
Hehe, sånne venninner har ikke jeg. Enten har de gitt meg opp, eller så er de like avslappet som meg.
|
|
|
#16 |
|
Har tro på forbedring
|
ja, det tenker jeg også. Og har de ikke vett til å slå den på lydløs, så er det på tide at de lærer det.
|
|
|
#17 |
|
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg bruker mobilen som vekkerklokke og blir ganske satt ut når det tikker inn meldinger midt på natta. Men det er jo ikke avsender sitt problem da; de vet jo ikke at jeg har mobilen ved senga. Kan godt sende sms hele døgnet sjøl.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|