Sv: Hva er den dyreste veska du eier?
Utifra det jeg har skjønt og hørt så er det svært fokus på merker på Uskolen her.
Vi har hatt noen runder med eldstemann med jakker men han har falt til ro med at det ikke blir CG på han. Han er uansett svært varm av seg så ville nok ikke orket å bruke jakken noe særlig..
Han fikk Uggs til jul men ble svært skuffet for han synes de er alt for vide/slaskete oppover leggen. Da gikk det en kule varmt her så han bruker de nå. Spør om morgenen om det er tørt vær så han kan bruke de, men det er ikke favorittskoen.
Vi andre har ikke Uggs så vi er ikke kjent med modellen men regner vel med at de skal være litt vide oppover...
Det snakkes om at om man ikke har et eneste Ralph Lauren-plagg eller til nød andre merker så er man fattig.
Vi skjønner jo at de vil ha noe klær med merke men enkelte teller antall RL-klær.
Vi har ikke veskediskusjon med gutt men han var fast bestemt på å kun ville ha sekk fra Napapijri når han begynte på Uskolen så han har det selv om den noen dager er svært stappende full.
Jeg var ungdom på 80-tallet og husker dette med Ballgenser og ekte seilersko og riktige sorte "ridestøvler", det var mest fordi vi bodde der hvor besteforeldrene til bygutta hadde hytter så gutta kom i sommerferien og vi fikk innblikk i moten fra Oslo. For de som er litt kjent i området så fikk vi aldri ekte Levisbuke men dro på Ørn (fabrikkutsalget) på Fagerstrand og kjøpte feilvare. Det var stas det også. Vi så etter bukse med mest mulig av den røde Levislappen bevart. Husker ikke hva de kostet der.