Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg blir så lei! [Media og sutresaker]

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-15, 14:46   #11
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg blir så lei! [Media og sutresaker]

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg snakker om etter at barnet er født og man får tilbud om jobb. Mor trenger ikke på død og liv ta hele permisjonen. Mener jeg.

Hvis man er i en etableringsfase og han allerede er i jobb kan det også bety en del økonomisk. Hvis hun er nyutdannet lege og skal ut i turnus er ikke lønnen så veldig høy. Og hvordan påvirkes det at man evt. ikke var i jobb før ungen ble født? Mener å huske at det endret seg litt da i henhold til hva man hadde rett på.

Det er for de fleste en del måneder før det er aktuelt at far tar over permisjonen... Er er man for så vidt inne på en annen diskusjon som man vel har hatt mange ganger før her inne også....

For en del kan det være "enkelt" å planlegge når tid ungen skal være født. For noen som prøver over tid å få barn er det ikke det. For noen blir det også "uhell".

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.