|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I mål
|
Sv: Sukkerfri uke/måned/år for barn - hva synes du?Og jeg forstår at det blir mer til eldre barn. Men man kan vel sette grenser for innkjøp av lørdagsgodt til 14-åringer også? Må de ha chips, brus, sjokolade, smågodt? Jeg velger jo selv også, kan ikke ta ubegrenset. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukkerfri uke/måned/år for barn - hva synes du?
Jeg har forresten aldri tillatt smågodt og aldri kjøpt inn det som godteri pga E fargestoffer. Hva hun bruker pengene sine på selv vet jeg ikke, og ikke er hun 14, men jeg har alltid kjøpt ren sjokolade og før chips ble populært (etter hun begynte på skolen) var popcorn lørdagsgodt.
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sukkerfri uke/måned/år for barn - hva synes du?Når du sier det, HV, så har jeg også lest på FB at noen har meldt seg på sukkerfri måned der.
Sist redigert av GinaK : 03-01-15 kl 18:06. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: Sukkerfri uke/måned/år for barn - hva synes du?
Klart det er en grense. Den går bare et annet sted nå enn da de spiste en halv pastilleske (her ville telefonen autokorrigere til "partileder".
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|