Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Absolutt siste episode av SOA

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-14, 02:42   #14
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Absolutt siste episode av SOA

Det bør vel kanskje ikke være nødvendig med spoilertag i en tråd som heter "absolutt siste episode av SOA", men jeg bruker det likevel...

Jeg elsket de første sesongene av SOA. Forstod aldri helt hvorfor, men likevel. De siste sesongene ble imidlertid ganske teite og lettbeinte, synes jeg. Og slutten? Herrefred, for en idiotisk slutt! Den ødela hele forholdet mitt til serien. Jesus, liksom? Nei, vettu hva. Jeg ble ordentlig irritert. () Jeg skjønte heller ikke hvordan dette med henrettelsen av Jax gikk til - hvordan skjedde det at alle plutselig visste at det ikke var meningen at han skulle dø likevel? Og hvorfor måtte de skyte Happy i armen? Hvorfor kunne de ikke bare henrette Jax, slik all logikk skulle tilsi? Det eneste som kan forsvare slutten er at han symboliserer Jesus. Og det er jo bare teit.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.