|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Hadde du som kvinnen i forholdet bitt glad for gavekort på co? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
49 | 39,20% |
Joa.... |
43 | 34,40% |
Nei |
29 | 23,20% |
Brokkoligubbedagis |
4 | 3,20% |
Deltakere: 125. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerinnerJeg kunne funnet mye der, jeg. Baketing feks. Og kjøkkenting ellers. En god kjevle, et godt steketermometer og andre småting.
![]() |
#44 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: SvigerinnerDe er no søte da.
![]() |
#46 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: SvigerinnerDe har masse lure dingser som jeg trenger på CO, så jeg hadde blitt strålende fornøyd. Og bonusfornøyd fordi noen hadde vært så lure at de ikke satt meg i bås (for all del, jeg blir veldig glad for parfymerigavekort også, men det er stas med litt variasjon).
![]() |
#47 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: SvigerinnerJeg blir konsekvent glad for gaver gitt med god vilje, og jeg kunne fint funnet meg noe å handle på Clas Ohlson.
![]() |
#48 |
maler
|
![]() Sv: Svigerinner
For min del kan det absolutt være et poeng å få et gavekort. Spesielt på en butikk som har utelukkende ting til meg. Jeg er ikke så god til å bruke penger på meg selv, slik at det å få et gavekort gjør på et vis at meg må. Å få penger gjør at jeg kjøper noe barna trenger. Gavekort på claes er jo kjekt, man trenger alltid noe til huset.
![]() |
#49 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: SvigerinnerJeg blir alltid glad for gavekort. Jeg kan ikke huske at jeg har fått gavekort som jeg ikke har kunnet bruke til et eller annet. En del velmente gaver derimot ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: SvigerinnerJeg synes gavekort er genialt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Svigerinner
Jeg skjønner hva du mener. Men av og til så vet man kanskje at noen ønsker seg noe utenfor den prisen man gi, samtidig som man ønsker at denne personen skal kunne skaffe seg den gaven. Da kan et gavekort være et bidrag. Eller man vet at personen er en som ikke unner seg selv noe særlig, men kanskje ønsker seg noe fra en spesiell butikk.
![]() |
#52 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: SvigerinnerJeg hadde blitt superfornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: SvigerinnerJeg synes gavekort er helt topp, jeg. Jeg har for eksempel fått på parfymeri, og da unner jeg meg kanskje en litt ekstra god krem eller noe litt dillete som jeg ikke tar meg råd til ellers. Vi har også fått gavekort på f.eks. Elkjøp når vi har trengt større elektriske ting til huset. Helt supert! Vi har ikke supergod råd selv om vi er etablerte, så "ekstra" penger er luksus, og når det er gavekort på en bestemt butikk går det ikke med i det evige dragsuget.
![]() |
#54 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: SvigerinnerDe har da masse gøyale ting på Claes Olhson som jeg fint kunne blåst et gavekort på. Hodetelefoner/ørepropper til musikk, lampe-greier, malesaker, kjøkkenredskaper, harddisker/minnepinner, om ikke verktøy og bygge-fikse-ting er greia. Skjønt, det hadde jeg jo også blitt glad for. Skrutrekkere, slipemaskin, etc etc.
![]() |
#56 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerinnerHenger meg på etter å ha lest bare en side. Digger CO og synes jeg finner ting til meg selv også. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|