Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Sykmelder kvinner seg for å "forebygge" sykdom?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-14, 19:24   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykmelder kvinner seg for å "forebygge" sykdom?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Du skrev nemlig at ingen var enig med henne. Det kommenterte jeg (til deg) at ikke var tilfelle.

Hvor står det?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-14, 19:31   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvor står det?

Det stod ikke med de ordene, men det var omtrent det samme. Jeg orker ikke lete. Jeg ønsker faktisk ikke å være i denne tråden overhodet, og akkurat nå heller ikke i dette forumet. Jeg ser at jeg sikkert overreagerer big time, og jeg ser jo at problemet er mitt og bare mitt, så jeg har bedt om sletting for en stund. Men admin er så treige.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-14, 19:37   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det stod ikke med de ordene, men det var omtrent det samme. Jeg orker ikke lete. Jeg ønsker faktisk ikke å være i denne tråden overhodet, og akkurat nå heller ikke i dette forumet. Jeg ser at jeg sikkert overreagerer big time, og jeg ser jo at problemet er mitt og bare mitt, så jeg har bedt om sletting for en stund. Men admin er så treige.

Nei, det stod ikke det og det stod heller ikke omtrent det samme. Så ja, her overreagerer du og tillegger rine utsagn hun ikke har sagt. Noe jeg ikke synes er OK, selv om jeg skjønner at du blir lei deg av slike tråder.

En pause kan være lurt når man tar internettet for innpå seg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-14, 19:42   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sletting er vel helst det jeg det for meg nå. Jeg får fysisk vondt av tråder som denne, selv om temaet ikke angår meg personlig engang. Det er ikke bare denne tråden, men samtlige med lignende tema. Jeg greier ikke la være å lese, men jeg har ikke deltatt, helt bevisst, helt til jeg ble dratt inn her mot min vilje. Når det er sagt, er det slik jeg leser Rine, det står helt klart for meg. Hun sier jo også på slutten her at få er enige med Zoe? Noe lignende leste jeg tidligere i tråden også. Jeg er provosert over uttalelser hun kommer med og stadig kommer med når det dreier seg om dette temaet. Jeg synes det er helt hinsides, jeg fatter ikke at det er mulig.

Så slett meg, vær så snill, i det minste fram til jul, eller noe.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-14, 20:18   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvor står det?

Hun skriver i siste innlegg at Zoe ikke har fått mye støtte i tråden og foreslår at H sender grønnprikk til henne istedenfor rødprikk til seg selv.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.