Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff igjen: Kjenner du noen du mistenker bruker for mye medikamenter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-14, 20:57   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff igjen: Kjenner du noen du mistenker bruker for mye medikamenter?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Nå skal jeg prøve å ikke tråkke på tærne dine da, men Nobligan er ikke et fantastisk medikament som er nødvendig å teste ut. Det er et sterkt smertestillende/vanedannende medikament som garantert kommer til å funke.
Den nye legen din gjør deg ingen tjeneste ved å "teste det ut" på deg. Med mindre du har planer om å ta det helt sporadisk og i små doser ville jeg ha takket høflig nei og bedt om andre (og helst ikke medikamentelle) behandlingsalternativer.

Jeg har hatt flere leger, alle med ulike synspunkter på dette. Nå tar jeg Nobligan + paracet, og det er vel ikke sånn at alke smertestillende funker på kroniske smerter heller? Iallefall ikke meg og mine plager. Paralgin forte funker jo feks ikke på FM. For meg er det viktig å finne en balanse mellom medikamenter og annen behandling. For akkurat nå hadde jeg hatt problemer med å klare stå i full jobb uten. Dog skjønner jeg at dette er noe jeg neppe kan gjøre til jeg blir pensjonist, men for alt jeg vet kan det dukke opp nye og bedre muligheter.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.