Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-14, 21:43   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Problemet med at man blir splittet oppstår når flyet er fullt og så mange har sjekket inn at det bare er enslige seter igjen. Midtsetene er de siste som blir fylt opp.
Er det ledige seter ved siden av hverandre vil systemet sette gruppen samlet.

Men ja, er helt enig i at systemet burde sørge for at barn alltid fikk sitte med en voksen fra reisefølget.

Jeg er bare ikke enig i at det er en svindel og at Norwegian og andre lignende selskaper gjør noe grovt når de velger å løse det på denne måten.
(Men så skjønner jeg ingenting av hvorfor SAS alltid blir fremhevet som bedre enn lavprisselskapene. Glansdagene til SAS var over for veldig lenge siden.)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.