Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hva strikker du nå? IV

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-14, 20:41   #8
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå? IV

Nei, det er ikke vanskelig i det hele tatt, det går i to sammen, til nød 3 sammen, og kast og vrangt på baksida.
Og på engelsk, men du finner noe tilsvarende-ish på Drops sine websider.

Et sjal jeg har strikket mange, mange ganger heter Fragile Heart
Det kan jeg anbefale å prøve seg på, det er kjapt å strikke og det ser voldsomt avansert ut. Det over her er det første gangen jeg prøver meg på men det er samme designer og det ser like greit ut det og, egentlig.

Jeg bruker litt ymse garn, sjalet blir fint i f.eks Drops Lace (men da ikke så "hårete" ) eller eller Drops Kid Silk.

Dette sjalet er et Fragile Heart har jeg strikket selv, det er i Drops Kid Silk

Dette er samme sjalet i et annet, men tynnere Kid Silk garn jeg har kjøpt på etsy (lichtfaden), så ser du forskjellen

Her er det samme sjalet i Drops Lace (ikke mitt bilde)

Sist redigert av m^2 : 24-04-14 kl 20:51.
m^2 er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:56.