Sv: Spinnoff: definisjon på middelklassen i Norge i dag
Opprinnelig lagt inn av Java, her.
Jeg er slett ikke uenig med deg i at estetiske fag er viktig, og at det har en helt annen funksjon enn å utdanne kunstnere. Bare hvordan vi definerer ordet kreativ viser hvor snevert vi ser på dette. Det er å være kreativ blir ofte sett på som synoymt med kunstnerisk. Kreativ er derimot evnen til å tenke nytt. Derfor er det også viktig at skolen utfordrer barna til å være kreative, på flere måter. Kreativitet og innovasjon er det vi skal leve videre av og det som tar verden et steg videre.
Eg skulle ønske vi kunne slutte å polarisere realfag og kulturfag og heller sjå kor mykje nytte ein har av det eine i det andre. Eg har t.d. ei genuin tru på at "Minecraft-generasjonen" vil ha ei heilt anna intuitiv forståing for konstruksjon enn eg hadde på ungdomsskule/vgs.
Eg fryktar at mange realfagslærarar si manglande forståing for samanhengen mellom autonomi, meistring og motivasjon har øydelagt realfag for fleire enn meg. Eg hata så inderleg å bli fortalt at eg ikkje skulle bry meg med å forstå, men berre pugge. Etter at eg vart vaksen og sette meg meir inn i realfaglege problemstillingar ser eg jo at eg synest det er superinteressant.
|