Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Lærernes arbeidstid, hva skjer etter brudd i forhandlingene?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-14, 13:01   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lærernes arbeidstid, hva skjer etter brudd i forhandlingene?

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Nei, det er ikke politisk ukorrekt å si ifra om arbeidsforhold. Jeg har ikke opplevd det i hvert fall.

Jeg er enig at man må være saklig i argumentasjonen, men jeg har ikke på følelsen at lærerne har tapt folkeopinionen? Tvert i mot egentlig.

Tja, jeg vet ikke, men det er en grense for hvor mange blogginnlegg fra lærere som prøver å ironisere over andres fantastiske betingelser og forteller hvor fryktelig kjipt man selv har det som bør publiseres før Folket (i hvertfall jeg) blir rimelig møkklei. Ja, og ikke minst den evinnelige klagingen over alle de vanskelige foreldrene som forventer tilpasninger til barna sine. Man bør kanskje huske at det er disse foreldrene man prøver å få med på laget.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.