|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#301 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hobbyskrytetråden VI
Oppskriften ligger her. http://blomsterdama.blogspot.no/2014...-dale.html?m=1 Det er mest halvstaver ja.
|
|
#302 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk! Det er den jeg har printet ut.
|
|
#303 |
|
www.bomulls.no
|
Ja, jeg regner med det finnes mange gode alternativer. Jeg får se, ta en tur innom butikken hvis jeg rekker det på vei hjem, hvis ikke får det vente til helgen.
|
|
#304 |
|
Har bakt søte kaker
|
Jupp! Det som gjør den lua synes jeg, er den neonrosa merinoen på toppen. Jeg har lett lenge etter neongarn i ull og ikke akryl, hadde ikke venta å finne det på stoff og stil, haha. Jeg brukte forresten ca. 50 gr babyull til sammen og ca. 70 gr stoff og stil merino (dusken tok brorparten av dette, haha, den er svær og tett).
|
|
#305 |
|
www.bomulls.no
|
S&S har vi jo, så der skal jeg jaggu ta turen innom ved anledning. Før måtte jeg jo helt til Drammen, men med egen S&S er det så mye enklere.
|
|
#306 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kristiansand, sant? Du vet at de selger (litt) Drops-garn på hobbybutikken som ligger rett over gata for garnbutikken i Henrik Wergelandsgate? Er det Hobbyhimmelen den heter tro?
|
|
#307 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har helt glemt hele lua. Dro hjem fra juleferie, ble sjuk og så ble det borte for meg. (Jeg er en periodestrikker. Omtrent en lue i året er vel det jeg har ligget på.
|
|
#308 |
|
www.bomulls.no
|
Jupp, der og på Garnloftet, men sistnevnte har jeg ikke sjans til å rekke i en travel hverdag. Men tenkte ta turen innom Hobbyhimmelen ved anledning.
|
|
#309 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hobbyskrytetråden VIHvordan får dere OL-luene så flate og fine på toppen? Alle mine hekleluer får en sånn irriterende topplue-look.
|
|
#310 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hobbyskrytetråden VILuer til gutta.
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05) Behind every great man is a woman rolling her eyes. -Jim Carrey- Sist redigert av Blånn : 02-05-15 kl 01:37. |
|
|
|
|
#311 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hobbyskrytetråden VIKjoleveka er i gang på facebook, en uke i kjole. Første dag ble en nysydd kjole i ulljersey. Den ble helt grei, men vet ikke om jeg syr den flere ganger. Mønster fra Ottobre 5/13
|
|
#312 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hobbyskrytetråden VIÅh, den var flott, slaraffen. Mye finere ensfarget.
|
|
#313 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hobbyskrytetråden VIOL og mye sofa sitting. Litt aktivitet i hendene da.
|
|
#314 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hobbyskrytetråden VINydelig bunad!!
|
|
#316 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hobbyskrytetråden VIUtsolgt for lyseblått garn... Så da ble det slik.
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05) Behind every great man is a woman rolling her eyes. -Jim Carrey- Sist redigert av Blånn : 02-05-15 kl 01:37. |
|
|
|
|
#317 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hobbyskrytetråden VIUtrolig flott kjole, si fra hvis du syr noen slike for salg!
|
|
#318 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hobbyskrytetråden VIFerdig med torpavottene, til mannen.
|
|
#320 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hobbyskrytetråden VIEldste vil være ulv på karnevalet til barnehagen. Da må mor sy maske.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|