|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
er her
|
Sv: Din beste oppskrift til crock pot/slowcookerOk da har jeg kjørt runde en, resultatet ble så som så, smaken ble god, men kunne vært litt mer konsentrert, så neste gang mindre væske! Og på et vis synes jeg kyllingen var litt tørr uten å være tørr, hm litt vanskelig å forklare, kan man la maten ligge for lenge oppi der tro?
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
|
Sv: Din beste oppskrift til crock pot/slowcooker
Jeg har ikke forsøkt meg på kylling/kalkun enda, mest fordi jeg har lest at fisk og fugl blir tørt om det koker for lenge (slik du beskriver). Er en stund siden jeg gjorde research, men jeg mener å ha lest at kylling blir best om den koker maks 6-8 timer på lav. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din beste oppskrift til crock pot/slowcookerHP, det stemte ihvertfall her. Så gjør ikke det igjen. I dag har jeg svinekoteletter i min koker. Det lukter fantastisk, så gleder meg til det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tankefull
|
Sv: Din beste oppskrift til crock pot/slowcookerhttp://trinesmatblogg.no/2013/09/24/...d-rode-linser/
|
|
|
#5 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#6 |
|
er her
|
Skal huske det til neste gang og passe på at kyllingen ikke blir for lenge oppi gryta.
|
|
|
|
#7 |
|
koko
|
Sv: Din beste oppskrift til crock pot/slowcookerVi hadde lammeskank i helga. Det vil si, skankene var så møre at de ikke fremsto som skanker på tallerkenen. Men godt? Oh, yes!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|