|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Heimelaga julegåver - tipstråd!Jeg kastet meg over ideen med hjemmelagde tennbriketter, og syns de ble så dekorative og fine at jeg gleder meg til å gi de bort sammen med servietter og lys og litt god konfekt.
|
|
|
#2 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Heimelaga julegåver - tipstråd!
De skal vi lage også, og så pynter ungene hver sin glasskrukke med en fin serviett og decupage, som de skal oppbevares i. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Heimelaga julegåver - tipstråd!Hva med en melkekartong lommebok? Oppskrift finner du HER. Selges for kr 80,- på butikker, men er lett gjort å lage selv ved å ha noen kartonger, noen trykk knapper og en sånn dings fra sybutikk som følger med i en trykk knapp eske til å slå i trykknappene med hammer. En kan også bruke to trykk knapper på lokket. Genialt når en skal gi penger i alle fall i bursdager og sånt. Litt morsom sak å "pakke inn" penger i. Og den kan faktisk brukes etterpå også av mottakeren. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Heimelaga julegåver - tipstråd!
Så fine de ble! Vi har planer om å lage i morgen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|