Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-07, 10:41   #581
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Prøv å kjør den i tørketromlen.

Det hjelper jo - men så vier den seg jo ut etter hvert??

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 09-05-07, 11:49   #582
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så mye fint du har funnet, tiddeligbom! Artig å handle klær i mindre størrelse ja - du har jo vært kjempeflink så det er velfortjent Jeg har lyst på den kjolen i rødt og orange - kikket på den en dag men hadde ikke tid til å prøve. Tror jammen det blir en HM-tur i kveld HM har masse fine sommerklær nå!

Gammel 10-05-07, 12:12   #583
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag har vi fått en STOR pakke fra hm. Jeg er veldig fornøyd. Var bare en ting som ikke var like fint som på bildet, ellers alt bra og poden har fått ny sommergarderobe!

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 10-05-07, 12:14   #584
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hvis den er helt spilefri så kan den nok ikke brukes her heller.. men hadde det vært to på "langs" så hadde den nok vært fin.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 10-05-07, 12:20   #585
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hvis den er helt spilefri så kan den nok ikke brukes her heller.. men hadde det vært to på "langs" så hadde den nok vært fin.

Jeg har kjøpt dene BJ'en og fikk den for et par dager siden
Satt veldig fint på meg

Gammel 10-05-07, 12:26   #586
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg plumpet innom siden til malena jeg, og snart får Lille dette:

Gammel 10-05-07, 12:41   #587
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Besilt meg limegrønne gardiner og pynteputer for å ha nede på stua

Ikke så dyre da.. 500 kr totalt, for 4 lengder og 4 putetrekk

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-05-07, 12:49   #588
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har kjøpt dene BJ'en og fikk den for et par dager siden
Satt veldig fint på meg

Ok, men jeg er en DD og dermed så må det nok kraftigere saker til.
Hadde den vært laget i noe mer formpresset så...

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 10-05-07, 12:52   #589
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Ok, men jeg er en DD og dermed så må det nok kraftigere saker til.
Hadde den vært laget i noe mer formpresset så...

Den går nok ikke for mine pupper heller .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-05-07, 13:01   #590
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker 80 B så for meg var den suveren
Kjempefin under topper og kjoler

Gammel 10-05-07, 13:11   #591
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg bruker 80 B så for meg var den suveren
Kjempefin under topper og kjoler

Er mulig jeg hadde vært en B og hadde jeg vært like slank som deg.. *misunnelig*

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 10-05-07, 14:02   #592
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men den minste str. de har på denne er jo 80. Eller kanskje de er utsolgt for 70 og 75. Ja ja...lete videre etter stroppeløs bh som faktiskt ser ut som at den sitter der den skal.

Kula er ikke aktiv  
Gammel 10-05-07, 14:29   #593
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Men den minste str. de har på denne er jo 80. Eller kanskje de er utsolgt for 70 og 75. Ja ja...lete videre etter stroppeløs bh som faktiskt ser ut som at den sitter der den skal.

Hvis du skal ha en som sitter.. så bør du har spiler og full cup...
Jeg sverger til ebay... billig!

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 10-05-07, 15:06   #594
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Idag har jeg og jentungen kjøpt oss 17mai klær. Hun hadde på seg bunaden forrige Lørdag i konfirmasjon, mn den var blitt litt i snauste laget. Hadde jeg kjøpt nytt før konfirmasjonen hadde det nok blitt en ny bunad, men istedet kjøpte vi en rosa kjole.

Den liknet litt på denne, fant ikke bilde av den. Kjolen og jakke til var til halv pris men allikevel kom det på rundt 1000-lappen (inkl. sko til 30%) Syns det var dyrt selv, men hadde så lyst å kjøpe noe i Fablefant. De har så mye fint, og hun kommer til å se ut som en liten prinsesse..

Jeg kjøpte en hvit kjole med små svarte prikker på, sånn rett over puppene uten stropper, smalt belte og utsvingt nede, med tyll under. (50-talls?) med en kort sort jakke over i Fila. Fant ikke bilde av den heller jeg, men den var veldig fin! Har et sånn breit belte, og lurer kanskje på å bruke det istedenfor?

Gammel 10-05-07, 17:08   #595
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg plumpet innom siden til malena jeg, og snart får Lille dette:

Jeg elsker den kjolen! Den er så myk og god.

Gammel 10-05-07, 17:37   #596
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har dere fått meg til å kikke på Ellos for første gang siden 80-tallet. Jeg har bestilt dette skjørtet:

...og håper det passer til mine relativt nye sko:

Disse passer i alle fall fint til min nye, knelange og ammevennlige 100-kronerskjole fra Indiska:

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 10-05-07, 18:24   #597
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den Indiska-kjolen var kjempefin, sånn kunne jeg også tenke meg, selv om jeg ikke ammer. Og så 100 kroner da! Men ingen Indiska her i byen, dessverre.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 10-05-07, 18:31   #598
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Den Indiska-kjolen var kjempefin, sånn kunne jeg også tenke meg, selv om jeg ikke ammer. Og så 100 kroner da! Men ingen Indiska her i byen, dessverre.

Så dumt, da! Den var på salg, tror vanlig pris var 250 eller noe. Det er ingen ammekjole egentlig, altså.

Guniss: Det var jo svinebillig - gode kjøp og fine farger!

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 10-05-07, 18:32   #599
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er ingen ammekjole egentlig, altså.

Nei, skjønte jo det, da. Men omslagskjoler er jo kjempegreit til det bruk.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 10-05-07, 18:33   #600
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nei, skjønte jo det, da. Men omslagskjoler er jo kjempegreit til det bruk.

Absolutt. Denne er ingen ordentlig omslagskjole, altså, bare fra midjen og opp, hvis du skjønner.

Bluen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.