Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-13, 20:28   #11
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Hjelpes.

Jeg har kjøpt en gave og begynt å strikke på en.

Og jeg lager bare en julemiddag. Mannen og jeg er enige om at den er god og hvis noen vil spise noe annet på julaften så får de lage det selv. Løsningen på julematproblematikken er selvsagt å gifte seg med en utlending som feirer første juledag. Jeg får det jeg har lyst til på julaften og han får det han har lyst på på førstedag. :enkelt: Hadde vi begge vært norske og hatt veldig sterke ønsker om julemiddag ser jeg for meg at vi hadde hatt det annethvert år. Man har ganske mange julaftener i løpet av et samliv, forhåpentligvis.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.