Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du vet folk ikke henger på FP når ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-13, 13:17   #221
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du vet folk ikke henger på FP når ...

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Skilpy, Ben, Teo og jeg brukte det i studietiden, så det er nok ganske gammelt.

Antyder du at vi er gamle?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg hadde gitt mye for å kunne drive reklame her inne.

Men neppe nok.

Gammel 11-10-13, 15:54   #222
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Antyder du at vi er gamle?

Men neppe nok.

Hvem vet?

Neida, jeg mener ikke at dere er naive og lettlurte, men dette er et forum med høy troverdighet og tillit, og med god stammekultur. Så hvis det hadde vært lov for meg, som Candy, å fortelle dere hvorfor Produkt X er verdens beste medisin, så hadde det jo hatt veldig mye større gjennomslagskraft enn hvis jeg betaler for enn annonse oppi hjørnet på google. Eller på AoD-reklamene her inne, for den del.

Men det hadde jo ikke vart så lenge, da, før min troverdighet hadde dalt og tilliten generelt i forumet hadde vært nede på kynismenivå. Alle markedsføreres paradoks; alle vil shoppe, men ingen vil bli solgt til.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 17:08   #223
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hvem vet?

Neida, jeg mener ikke at dere er naive og lettlurte, men dette er et forum med høy troverdighet og tillit, og med god stammekultur. Så hvis det hadde vært lov for meg, som Candy, å fortelle dere hvorfor Produkt X er verdens beste medisin, så hadde det jo hatt veldig mye større gjennomslagskraft enn hvis jeg betaler for enn annonse oppi hjørnet på google. Eller på AoD-reklamene her inne, for den del.

Men det hadde jo ikke vart så lenge, da, før min troverdighet hadde dalt og tilliten generelt i forumet hadde vært nede på kynismenivå. Alle markedsføreres paradoks; alle vil shoppe, men ingen vil bli solgt til.

Det gjelder ikke bare kjøp av ting. Vet dere hvor nærme jeg er å melde meg på Oslo maraton 2014, eller?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-13, 17:27   #224
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Det gjelder ikke bare kjøp av ting. Vet dere hvor nærme jeg er å melde meg på Oslo maraton 2014, eller?

Samme her. Vurderes på daglig basis, helt til at jeg kommer på at kneet mitt pt kun duger på tre kilometers løpeturer.

Gammel 10-04-14, 01:13   #225
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har eg leita ei stund etter denne tråden. Eg har søkt på ordliste, uttrykk, FP-ord, FP-ordliste med meir (og funne ein del andre morsomme trådar). Til slutt fann eg søkeordet som fungerte: "unnelig".

Eg har akkurat blitt oppriktig skuffa over Wordfeud-ordlista. Ho påstår at "SNIPETE" ikkje er eit ord!

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 09:02   #226
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snipete er et ord.

Jeg ble beskyldt for å være snipete i går. Av en person på jobben som jeg aldri kan tenke meg at henger på FP. (Og bare så det er sagt: Det ble sagt på en ålreit måte i en situasjon hvor jeg var snipete med vilje og stor ironi ... og han tok den.)

Gammel 10-04-14, 09:28   #227
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare blitt beskyldt for å være snipete på FP, og jeg er fremdeles usikker på hva det betyr.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 09:35   #228
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snipete, altså som myrsnipete? (vært lenge borte fra fp)

Gammel 10-04-14, 09:37   #229
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også trodd at det hadde noe med myrsnipa å gjøre, men i den anledningen jeg ble beskyldt for å være snipete, tolket jeg det nesten som at jeg var frekk. Kanskje folk legger forskjellige ting i begrepet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 09:38   #230
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slo det opp, og snipete står ikke oppført som ord, men på nynorsk er "ei snipe" definert som:

Sitat:

gjerrig person, særleg kvinne

Jeg har tenkt at det er en sur og snurt dame (enig i at det er et ord som brukes mest om personer av hunkjønn).

Gammel 10-04-14, 09:39   #231
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså ikke noe med myrsnipete å gjøre mao. :noterer:

Gammel 10-04-14, 09:41   #232
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Tenker på snurt og snerpete. "Kjerring", liksom.

Gammel 10-04-14, 09:46   #233
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Snipete: kvass moralsk på andres vegne.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 09:46   #234
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snipete er mer spydig enn snerpete.

Gammel 10-04-14, 10:15   #235
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å være snipete er det motsatte av å være en raus og åpen person. Ei snipe er gjerrig på seg selv og er lite raus overfor andre.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 10:52   #236
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg må innrømme at eg ikkje har det heilt klart føre meg kva som ligg i det, men eg tenker og i retning uraus og kvass. Eg kjende eg blei litt snipete av å gå glipp av trippelpoeng på P i to retningar og bonus.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 11:17   #237
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg oppdaget at forlk ikke forstår hva jeg mener når jeg skriver : nemlig : på sosiale medier som ikke legger inn smilyen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 11:19   #238
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg oppdaget at forlk ikke forstår hva jeg mener når jeg skriver : nemlig : på sosiale medier som ikke legger inn smilyen.

Jeg føler også for å bruke på andre sosiale medier, men har skjønt at det virker mot sin hensikt.

Gammel 10-04-14, 11:24   #239
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Folk forstår det ikke nødvendigvis når man kengger heller.

Gammel 10-04-14, 11:43   #240
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Folk forstår det ikke nødvendigvis når man kengger heller.

Jeg tror jeg ser hvorfor...

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.