Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Høyre og Frp vil sette sosialklienter til snømåking

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-13, 22:30   #11
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høyre og Frp vil sette sosialklienter til snømåking

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg seier ikkje at det er enkelt. Men eg trur at det finst løysingar, viss vi er villige til å sjå det. Dei rekvisisjonane vi fekk, stod det "Nødhjelp: [NN] kan kvittere ut matvarer for inntil 400 kroner" for eksempel (dette er ti år sidan). Eg veit ikkje om det er løysinga, men det fanst i alle fall måtar å unngå at folk skulle svelte ihjel, som ikkje gjekk på å dele ut kontanter.

Men hvor ofte kan de ta ut? Og hva skjer når de har tatt ut maks og feilberegnet?

Det er grunnen til hvorfor jeg er imot borgerlønn også- de som bruker opp borgerlønna si på dritt dn første uken trenger fremdeles stønader for de resterende tre uker.

Milfrid: man får lov å foreslå ting man ikke har alle svar på ennå, men måten dette ble presentert på i dag var håpløst, rent valgflesk, o g faktisk ganske flaut.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.