Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-13, 10:22   #11
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv

Ellisiv sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Setereservasjon hos Norwegian når man reiser med barn

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Poenget er at tidligere har ikke systemet vært sånn. Tidligere har man alltid sørget for at folk i samme reisefølge havnet sammen. Dette er noe nytt!

Jeg syns mange i denne tråden diskuterer som om det er opplest og vedtatt at man kan bli spredt for alle vinder om man ikke betaler for plass på flyet, og at man følgelig er en kjiping om man ikke har betalt for å få en bestemt plass. For meg er dette helt nytt. Derfor blir jeg sjokkert.

Jeg lurer på at det ikke blir Norwegian for meg i framtiden.

Men det er ikke nytt. Norwegian har alltid lagt ut alle seter i hele flyet for forhåndsreservering mot betaling, så lenge de har eksistert. Og så lenge det er sånn så er det faktisk ingen som ikke har forhåndsreservert som kan garanteres noe som helst. Så er det nok sånn at det har blitt mer oppmerksomhet rundt dette med forhåndsreservering av seter etter som flere og flere selskaper har begynt å ta betalt for setereservasjon, i tillegg til at det er flere lavprisselskaper som flyr ut fra Norge nå, så det er nok flere som forhåndsbestiller nå enn før. Derav flere som opplever at de ikke får setene de vil når de ikke har forhåndsreservert.

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.