|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Foreldrepermisjonen og diskusjoner i etterkantMen altså - mener alle dere andre at det er reelt at det er så vanskelig for så mange flere fedre enn mødre å ta perm? I mine kretser har både mor og far høyere utdanning og ganske viktige jobber, og jeg klarer virkelig ikke å forstå at det skal være så mange flere pappajobber som er helt umulige å være borte fra enn mammajobber. Jeg synes liksom at det er så rart at man bare godtar uten videre at det er så mange menn som ikke klarer å ta ut perm. OG de er jo ikke pålagt å gjøre det - det er jo et tilbud.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Foreldrepermisjonen og diskusjoner i etterkant
Jeg mener det ut fra tre forhold:
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Foreldrepermisjonen og diskusjoner i etterkant[quote=Katta;3759804]Jeg mener det ut fra tre forhold:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Nettopp. Jeg mener at størrelsen, opptjeningsregler og uttaksløsninger for fedrekvote absolutt kan og bør diskuteres, men å fjerne fedrekvota nå oppfatter jeg som ren sabotasje av de gode tingene som er oppnådd disse 20 årene fedrekvota har eksistert.
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
Jepp.
|
|
![]() |