|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: GPS-klokke for å lokalisere barnet?Jeg hadde fått helt åndenød hvis mann og barn kunne sitte og følge med hvor enn jeg gikk. Jeg syns jeg merker at stemninga rundt middagsbordet synker når f.eks. dette spørsmålet kommer: "Jeg så du kjørte innom sentrum på vei hjem i dag, hva gjorde du der?" Eller, til poden f.eks.: "Jeg så du skrudde av sporinga på mobilen i dag, nå er jeg nysgjerrig." |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: GPS-klokke for å lokalisere barnet?
Vi snakker ikke om å overvåke ektefeller, virkelig ikke. De fleste sjekker vel dataloggen til mindre barn også, åpner post etc.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: GPS-klokke for å lokalisere barnet?Mannen har i teorien mulighet for å spore meg via find my iphone, men jeg hadde aldri akseptert det dersom han faktisk hadde benyttet seg av dette. Iallefall ikke så lenge det ikke var en nødssituasjon. Vil han vite hvor jeg er, så kan han ringe eller sende en melding. Jeg skjønner at andre har andre grenser for dette, men jeg hadde ikke syntes at dette var greit. Det er ikke det at jeg drar noen hemmelige plasser eller lyver om hvor jeg er, men da får det jo være nok at han stoler på meg. Men dersom to voksne partnere gir hverandre samtykke må jo dette være greit. For meg er det ikke det samme med barna mine, fordi vi jo ikke er likverdige i hva vi bestemmer og jeg dermed i teorien kunne trumfet igjennom at jeg skulle kunne spore dem. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|