Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff - katter og løsgjengeri

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-13, 12:39   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Ville du demonstrere at du kunne ståmannsargumentere nå, pøbelsara?

Eventuelt kan du lese det forrige innlegget mitt igjen, spesielt den siste setningen.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-13, 12:44   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 362
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Eventuelt kan du lese det forrige innlegget mitt igjen, spesielt den siste setningen.

Seriøst?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-13, 13:12   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Seriøst?

Helt seriøst, ja. Jeg har spurt deg om noe, og nå svarte på noe helt annet og fikk det dermed til å se ut som om du parkerte mitt/mine spørsmål. I realiteten har du kun svart en gang på mine spørsmål (som jeg kan se), og da ispedd en del stikk til troverdigheten min.

Jeg ser ikke helt hvorfor det får deg til å dåne? Med mindre det også var en fin måte å unngå å svare på, men få det til å se ut som jeg var urimelig? Er ikke det litt sånn man gjør når man har lyst til å ha rett men vet man ikke kan få det med saklig argumentasjon?

Gammel 04-07-13, 13:22   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 362
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg har ikke lyst til å krangle med deg, og skjønner ærlig talt ikke hvorfor du har valgt akkurat mine innlegg i tråden å argumentere mot. Min oppfatning etter de siste utvekslingene er at du ikke har noen helst interesse av å lese hva jeg skriver og da virker det rimelig fruktesløst å fortsette diskusjonen.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-13, 13:32   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har ikke lyst til å krangle med deg, og skjønner ærlig talt ikke hvorfor du har valgt akkurat mine innlegg i tråden å argumentere mot. Min oppfatning etter de siste utvekslingene er at du ikke har noen helst interesse av å lese hva jeg skriver og da virker det rimelig fruktesløst å fortsette diskusjonen.

Jeg krangler ikke med deg, pøbelsara, hvorfor tror du det?

Ikke valgte jeg akkurat dine innlegg heller, så det er en uriktig påstand. Jeg synes det er kjempeinteressant at du synes det er meg som ikke er interessert i det du skriver. Jeg er overrasket over at noen får en slik oppfatning ut fra det jeg oppfatter som at jeghar besvart det første spørsmålet ditt, forklart hvorfor jeg tolket det slik, og spurt deg spørsmål tilbake som du ikke besvarer. Jeg leser hvert av innleggene dine med stor interesse og legger en del tankearbeid i å forsøke å forstå hva du mener og hva du vil med innleggene.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.