Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff - katter og løsgjengeri

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-13, 18:59   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Men om dere plages av kattebæsj, hvorfor ikke si i fra? Om det ikke er gjort? Hadde jeg mottat klage på katten min hadde jeg skaffet kattedo sporenstreks. Det fjerner nok ikke problemet helt, men reduserer det i alle fall.

Det er tre-fire katter som frekventerer hagen vår jevnlig, og jeg vet ikke hvem som eier noen av dem. Ikke kunne det falle meg inn å ringe på hos eieren og si "Du, kan du plukke opp bæsjen som ligger på plenen vår? Det er 25 % sjanse for at det er din katt som har lagt den der" heller.

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg er nyskjerrig: frittgående katter har man ikke kontroll på - de bæsjer hvor de vil, og siden vi ikke går tur med dem, vet vi ikke hvor de har gjort fra seg og kan følgelig ikke plukke opp - hva er løsningen? Utrydde katterasen?

Lære katter å bæsje inne, for eksempel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.