|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Uønsket servise
Tja, det kan man jo si. Jeg ser litt annerledes på det. Hos oss har vi fått masse deler til nisseserviset fra Porsgrund. Farmor syns det er et aldeles nydelig servise og syns hun var verdens snilleste som ga oss så flotte saker til jul flere år etter hverandre. Så kom mormor og ville så inderlig gjerne gi meg alle delene hun hadde og vips! hadde jeg et servise jeg ikke ønsket meg og ikke trengte, men som jeg syns er veldig koselig likevel fordi det er så gode mormor- og -farmorminner knyttet til det. Når noen plukker ut noe fra hjertet så klarer jeg ikke å ikke bli glad for det. Det skal også sies at jeg ikke syns det er så nøye om serviset ikke er helt etter min smak heller.
|
|
|
#2 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Uønsket servise
Sånn tenker jeg også. Jeg har forresten også et nisseservice som jeg aldri hadde kommet til å kjøpe selv, og som jeg aldri har ytret ønske om å få. Men, nå er det her, og det lufter seg til jul. Ungene liker det, det er liksom noe ekstra for dem når mor drar fram nisseservicet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Uønsket servise
Det synes jeg er noe helt annet. Jeg har også endel bestemorting som hun mente jeg burde ha som ikke er helt min greie - men det er bestemorgreier og dermed er jeg glad i det likevel. *bill mrk. porselensnisser etc*
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|