|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#581 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Flott at det nytter å klage, men at de i første omgang tenkte at det var en passende gjest, det forstår jeg ikke.. |
|
|
|
|
#582 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)
Enig! Også i et sånn "vi koser oss i sommervarmen"-program, også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#583 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Kjempebra |
|
|
|
|
#584 |
|
.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Så flott at de ombestemte seg! Det nytter, hurra!! |
|
|
|
|
#585 |
|
Ny-schmy
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Det var bra! Det skulle da også bare mangle.
|
|
|
#586 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Du sa det Pøblis!
|
|
#587 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Men var det FP-mailene som gjorde utslaget, altså? Så fort skjer vel ikke saker og ting i TV? |
|
|
|
|
#589 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Tja - det var et himla liv på FB som nok gjorde utslag. Hvorvidt mailene våre til TV2 og PFU hadde noe å si, vet vi jo ikke. Jeg har ikke fått svar fra Alf Hildrum ihvertfall.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#590 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Det har nok vært med på å bidrat, men også at det er mange andre som har reagert på ulike måter/steder. Inne på FB siden til "Sommertid" var det svært mange som skrev inn. |
|
|
|
|
#591 |
|
.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Det var flere enn FP-brukere som engasjerte seg i denne saken. Det var over 100 sinte kommentarer på FB-siden til Sommertid, og sikkert mange andre som sendte e-poster også. |
|
|
|
|
#592 |
|
Kamerat Pære
Jeg tipper de har hatt ganske stor pågang i hele dag, ikke bare på FB, men til redaksjonen forøvrig. Og i direktesendt TV kan jo ting skje ganske fort.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 03-06-13 kl 17:03. |
|
|
|
|
#593 |
|
Halloen!
Det vil jeg tro. Penger har de vett på, skorter litt mer på moralen... |
|
|
|
|
#594 |
|
Kamerat Pære
Ja, det er nok en del annonsører som ikke ser på med velvilje å skulle bli linket til en slik sak. Særlig ikke når programmet opplever så stor negativ oppmerksomhet før det blir sendt.
|
|
#595 |
|
Passiv
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)VG skriver om det nå. Jentas advokat sier at "man snart må vurdere PFU dersom ekteparet Øygard fortsetter å prosedere saken i media." |
|
|
#596 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Ole Paus skal være gjest i kveld. Jeg synes jeg ser ham i sofaen sammen med Katharina, Øyvind og Reidun. Det hadde nok blitt fin, sommerlig stemning av det, gitt.
|
|
|
|
#598 |
|
Halloen!
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Jeg lurer også på hvordan den lette sommerpraten med Reidun Øygard ville blitt. |
|
|
|
|
#599 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Ups, ser jeg var veldig sent ute med linken til at hun ikke er ønsket.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|