|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Pelle, jeg har 9 årig skole og Videregående. Det er alt. Jeg er helt sikker på at du og mange, mange her på FP har universitetsutdannelse og endog juridisk utdannelse. |
|
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Pelle, ta høyde for at jeg uttaler meg som mannen i gata.
|
|
#3 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)
Jeg skjønner hva du sier, men samtidig så skal FP være et sted hvor det skal settes pris på at folk kan noe og kan gi saklige svar.
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)Pelle: jeg klarte ikke å forklare nærmere (manglende fagkunnskap) og var usikker på om du kverulerte, jeg følte meg litt stilt til veggs uten evne til å kunen svare annet enn rimelig overflatisk. At du ønsker å forklare, hever kvaliteten på debatten.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|