|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvor skjer det?Tinetoff, jeg legger ikke skylden på noe eller noen. Jeg diskuterer. Forøvrig; selv om Ville Modne har eksistert fra første dag, har mange av de andre brukerne her inne ikke visst om denne gruppen før nå nylig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor skjer det?Det blir alltid liv når det blir metadiskusjoner om forumdriften. Særlig når det kommer til en dæsj konspirasjonsteorier.
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvor skjer det?
|
|
|
#7 |
|
er her
|
Sv: Hvor skjer det?Jeg nyter ikke våren, men sitter med semester sluttspurt.
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Men akkurat det har hverken innvirkning på aktiviteten der inne eller her ute, tipper jeg, så det virker som en ganske lite sannsynlig delforklaring.
|
|
|
#9 |
|
Har fått viljen sin
|
Jeg er ikke helt enig i forhold til innvirkningen på aktiviteten her ute. Dersom man vet om Ville Modne blir det lettere å legge merke til det Miss Norway påpeker. Det er medlemmer her inne som har fryktelig mange innlegg, men som sjelden sees i den åpne delen av forumet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Så mener du at det at privatsalongen finnes er en medvirkende årsak til at aktiviteten har gått ned, eller mener du bare at det at man vet om privatsalongen medfører at man legger merke til at aktiviteten er mindre enn den "burde" være? Det er jo ganske stor forskjell.
|
|
|
#11 |
|
Har fått viljen sin
|
Begge deler. Tror jeg. Det er litt for sent for hjernen min, men jeg skal forsøke å spesifisere enda mer. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
OK. For meg er ikke det selvfølgelig i det hele tatt, men hvis det er slik du tenker, så skjønner jeg at du mener det har innvirkning på aktiviteten her at folk vet at det finnes lukkede grupper.
|
|
|
#13 |
|
Leser
|
Og hvorfor skulle dette føre til mindre innlegg?
|
|
|
#14 |
|
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skjer det?Det er i Lissomklubben det skjer for tiden, ja. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har fått viljen sin
|
Det skrev jeg litt om i det første innlegget mitt. Og enda litt til i svaret til Skilpadda rett over i innlegg 70.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Leser
|
Ja, OK. Nå skjønte jeg hva du mente.