Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-07, 23:25   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skjer det?

Tinetoff, jeg legger ikke skylden på noe eller noen. Jeg diskuterer. Forøvrig; selv om Ville Modne har eksistert fra første dag, har mange av de andre brukerne her inne ikke visst om denne gruppen før nå nylig.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 23:26   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Tinetoff, jeg legger ikke skylden på noe eller noen. Jeg diskuterer.

Aktivitet!!! Ja!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 23:26   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Aktivitet!!! Ja!

Gammel 01-05-07, 23:31   #4
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir alltid liv når det blir metadiskusjoner om forumdriften. Særlig når det kommer til en dæsj konspirasjonsteorier.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 23:41   #5
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tinetoff, jeg legger ikke skylden på noe eller noen. Jeg diskuterer. Forøvrig; selv om Ville Modne har eksistert fra første dag, har mange av de andre brukerne her inne ikke visst om denne gruppen før nå nylig.

Kom an nå, legg skylden på noen, det blir ikke action her om alle skal sitte og være så fordømt enige!

La oss få litt

Gammel 01-05-07, 23:42   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

La oss få litt

OK, da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 23:43   #7
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg nyter ikke våren, men sitter med semester sluttspurt.
Derfor er jeg lite her.
Og no er det sengetid, så dette blir dagens siste innlegg.
Natti natti.

Gammel 02-05-07, 00:56   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forøvrig; selv om Ville Modne har eksistert fra første dag, har mange av de andre brukerne her inne ikke visst om denne gruppen før nå nylig.

Men akkurat det har hverken innvirkning på aktiviteten der inne eller her ute, tipper jeg, så det virker som en ganske lite sannsynlig delforklaring.

Gammel 02-05-07, 01:04   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men akkurat det har hverken innvirkning på aktiviteten der inne eller her ute, tipper jeg, så det virker som en ganske lite sannsynlig delforklaring.

Jeg er ikke helt enig i forhold til innvirkningen på aktiviteten her ute. Dersom man vet om Ville Modne blir det lettere å legge merke til det Miss Norway påpeker. Det er medlemmer her inne som har fryktelig mange innlegg, men som sjelden sees i den åpne delen av forumet.

Gammel 02-05-07, 01:11   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke helt enig i forhold til innvirkningen på aktiviteten her ute. Dersom man vet om Ville Modne blir det lettere å legge merke til det Miss Norway påpeker. Det er medlemmer her inne som har fryktelig mange innlegg, men som sjelden sees i den åpne delen av forumet.

Så mener du at det at privatsalongen finnes er en medvirkende årsak til at aktiviteten har gått ned, eller mener du bare at det at man vet om privatsalongen medfører at man legger merke til at aktiviteten er mindre enn den "burde" være? Det er jo ganske stor forskjell.

Gammel 02-05-07, 01:23   #11
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Så mener du at det at privatsalongen finnes er en medvirkende årsak til at aktiviteten har gått ned, eller mener du bare at det at man vet om privatsalongen medfører at man legger merke til at aktiviteten er mindre enn den "burde" være? Det er jo ganske stor forskjell.

Begge deler. Tror jeg. Det er litt for sent for hjernen min, men jeg skal forsøke å spesifisere enda mer.

Aktiviteten har gått ned fordi noen ser at de deler i det åpne rom mens andre kan dele i lukket rom. Ideen om et lukket rom er god, og da er det kanskje fristende å forsøke å kopiere den andre steder.

Det at man vet om VM betyr jo at man lettere legger merke til brukere som har hundre- og tusenvis av meldinger men som ikke er aktive i åpent forum. Da foregår det jo noe på et sted man selv ikke ser. Jeg vet at jeg på rolige kvelder i det åpne forumet har sett at der er tråder i de lukkede områdene som har hatt stor trafikk hele kvelden. Selvfølgelig føler jeg at jeg da ikke er med "der det skjer" og søker meg andre steder.

Gammel 02-05-07, 01:28   #12
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Jeg vet at jeg på rolige kvelder i det åpne forumet har sett at der er tråder i de lukkede områdene som har hatt stor trafikk hele kvelden. Selvfølgelig føler jeg at jeg da ikke er med "der det skjer" og søker meg andre steder.

OK. For meg er ikke det selvfølgelig i det hele tatt, men hvis det er slik du tenker, så skjønner jeg at du mener det har innvirkning på aktiviteten her at folk vet at det finnes lukkede grupper.

(Jeg fikk bare inntrykk av at den forklaringen som ble lansert, var at de som er på de lukkede gruppene er der i stedet for i det åpne forumet, og det syntes jeg ikke hørtes rimelig ut, siden privatsalongen har vært der hele tiden og sånn sett ikke burde ha noe å si for en nedgang i aktiviteten nå i det siste. Men nå ser jeg at det antagelig ikke var det du mente.)

Gammel 02-05-07, 01:13   #13
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hvorfor skulle dette føre til mindre innlegg?

Gammel 02-05-07, 01:19   #14
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Det er i Lissomklubben det skjer for tiden, ja.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 01:27   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Og hvorfor skulle dette føre til mindre innlegg?

Det skrev jeg litt om i det første innlegget mitt. Og enda litt til i svaret til Skilpadda rett over i innlegg 70.

Nå som flere finner seg lukkede grupper er det jo naturlig at man holder seg der. Det føles jo litt feil å "dele" og å "være på utstilling" for noen som ikke vil dele og bli sett selv.

Gammel 02-05-07, 01:30   #16
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skrev jeg litt om i det første innlegget mitt. Og enda litt til i svaret til Skilpadda rett over i innlegg 70.

Ja, OK. Nå skjønte jeg hva du mente.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:46.