|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du benyttet deg av å leie klær til barna? | |||
| Ja, genialt da gitt. |
|
4 | 2,15% |
| Nei, ikke i det hele tatt. |
|
180 | 96,77% |
| Annet (Spesifiser) |
|
0 | 0% |
Oisann, en for mye. Snart sommer.
|
|
4 | 2,15% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#282 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Noen av de som har kommentert inne på facebooksiden sier jo selv at de er uavhengige også viser det seg at de har flere av eierne på vennelista.
|
|
|
#283 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Problemet med å bruke venner til markedsføring er jo at det er ganske lett å oppdage og at man dermed mister mer troverdighet enn det man oppnår. Blir jo litt det samme som når nye medlemmer på forum bruker sitt første innlegg til å skryte av en nettbutikk, gjerne i en tråd der andre har vært kritiske. |
|
|
|
|
|
#284 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Sier meg enig med Zinatra. Man må gjerne bruke vener til markedsføring, men man bør være klar over negative effekten det har.
|
|
|
#285 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)
Selvfølgelig, jeg er helt enig i dette. Jeg jobber med markedsføring så jeg er ikke akkurat ukjent med mekanismene.
Sist redigert av Tallulah : 03-04-13 kl 10:44. |
|
|
|
|
|
#286 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Nå har jeg endret mine innlegg ved å ta bort nicket ditt og legge til hva jeg reagerte på. Jeg kommer ikke til å ta bort meningsinnholdet, siden det er grunnlaget for argumentasjonsrekken min.
|
|
|
#287 |
|
Drømmer
|
Det har ingenting med at du er uenig, ikke i det hele tatt. Jeg spurte om du kunne ta det bort, fordi du hadde misforstått og jeg da hadde tatt det bort,men men, regnet med du ikke kom til å gjøre det. Sier meg ferdig med hele greia jeg. |
|
|
|
|
|
#288 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Hvis jeg har misforstått er veien å gå å forklare, ikke fjerne, deretter be meg fjerne argumentasjonen og til slutt komme med kommentarer om at du regnet med at jeg ikke kom til å gjøre det. Hvorfor be meg om det da? Det blir helt umulig å diskutere om man driver på slik. Jeg beklager at jeg skrev "sniping", om det var det du ble fornærmet over. Jeg kunne sagt det på en penere måte. Ellers kan jeg ikke se at innlegget mitt er så forferdelig at man trenger å fjerne det.
|
|
|
#289 |
|
Drømmer
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Jo du misforsto, om du velger å tro på det eller ikke får være opp til deg. Jeg skulle selvsagt endret innlegget istedetfor å ta det bort, det er jeg enig i, men det får jeg ikke gjort noe med nå. |
|
|
|
|
|
#290 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Nei, du trengte ikke endre det heller, du kunne forklart hvorfor du mente at jeg misforsto. Det er uredelig diskusjonsteknikk å endre eller fjerne innleggene sine i etterkant, for å deretter påstå at meningsmotstanderen misforsto, uten å gi denne mulighet for å argumentere sin sak.
|
|
|
#292 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Det er ganske stor forskjell på å endre på skrivefeil, legge til info (og opplyse om at det er det man gjør), enn å endre meningsinnhold. Men nå lar jeg dette ligge. Du er klar over mitt standpunkt og det er unødvendig å dra det videre.
|
|
|
#294 |
|
Drømmer
|
Flott, jeg ser hva du mener og er i grunn enig, så da blir det uansett ikke gjort flere ganger. |
|
|
|
|
|
#295 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)Jeg synes forøvrig nesten synd på disse utleiegrunderne. De tenkte nok det var lurt, men det er det jo ikke. Og det kommer ikke til å gå.
|
|
|
#297 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tenker som så at de som tror det er så enkelt å starte ett firma som de har gjort. Vel ja da legger du opp til å gå på en kjempeblemme.
|
|
|
#298 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Er det marked for dette? (Leie av klær til barn)De burde rett og slett selge pakkene.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#300 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Helt enig, det hadde fremstått som mye ryddigere, samt at de kunne oppfordre til å gi videre som arv eller donasjon der det gikk an å gjenbruke. Denne lånegreia blir bare forvirrende, og som pakke så er det jo en grei nok løsning. Det er jo sikkert mange som er usikre på hva barnet trenger, og da er pakken en grei nok start som kan bygges på med litt annet. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|