Sv: Hva gjør dere med hendene mens dere ser på tv/film?
Harriet, jeg tviler ikke på det. Jeg tror helt sikkert du og de andre strikkerne oftest er fullt i stand til å strikke og følge med/engasjere dere samtidig. Men det forhindrer ikke i at det signalet dere sender ut, slik jeg ser det, er ganske laidback og halvinteressert og dermed uprofesjonelt. For meg er strikking noe jeg forbinder med kos og avkobling på fritiden, og det er det jeg umiddelbart assosierer med når jeg ser folk sitte og strikke, enten det er på møter eller andre steder. Det det ser ut som for meg, er at de kobler av med hobbyen sin, noe som i mitt hode ikke er noe man bør gjøre (åpenlyst, i alle fall ) når man skal fremstå som profesjonell. Det kommer i samme kategori som å - tja - lakke negler eller legge maskara i et møte, for å komme med et annet eksempel enn kabalen jeg nevnte i sted. Jeg kan godt høre etter og engasjere meg mens jeg legger kabal, og noen som er flinkere enn meg til å lakke negler kan sikkert gjøre det mens de konsentrerer seg fullt ut om samtalen, men ingen av delene synes jeg det tar seg ut å drive med på et jobbmøte.
At man tidvis smådiller med andre ting under møter som ikke er veldig viktige, enten det er andre jobbrelaterte ting eller private, det har ikke så mye å si, men det bør ikke vises at man gjør det. Det er uhøflig overfor de andre møtedeltagerne og særlig overfor den som snakker i øyeblikket.