Sv: Deerfield Beach, Florida
Vi har forøvrig mer eller mindre spikret ferien.
Første natt tilbringes i Miami. Vi lander så sent og har vært oppe LENGE når vi kommer frem så vi tar inn på et hotell nær flyplassen og sover der. Så kjører vi til Key West neste morgen, tar to overnattinger der (disse overnattingene har vi forøvrig ikke ordnet så tips til hvor det er fint å bo kommer godt med). På turen tilbake mot Naples stopper vi innom en alligator park og så blir det 10 dager i Naples.
Siste to nettene skal vi bo på Miami Beach (Grand Beach Hotel). Hadde egentlig bare booket den siste natten der men fant ut at det var greit å ta to om vi skulle få noe ut av det siden vi bare står opp og reiser til flyplassen den dagen vi skal hjem.
Som sagt blir det en vestentlig roligere ferie denne gang enn i fjor, jeg er nyutdannet til sommeren og skal bare ha disse to ukene fri og kjenner at jeg trenger å la skuldrene senke seg.
Tror Naples Bay Resort blir et fint utgangspunkt. Her har vi leid hytte med to soverom, to bad, stue og fullt utstyrt kjøkken. Vi kan dermed kokkelere litt, vaske litt klær og kose oss masse. Er et bassengområde som ser utrolig bra ut, og det får gode tilbakemeldinger på Trip Advisor. Tror beliggenheten er ok også, må kjøre til stranda men vi har bil så det går helt fint. Kjøper meg en strandstol og parasoll som jeg har liggende i bilen.
-Pippi
|