Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skolevesker til 11000

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-13, 15:38   #9
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Njulaif, da.

Nå skjønner jeg jo at du legger noe annet i "sosialt" enn det jeg har kommentert i det innlegget jeg skrev lengre opp, men ellers så ser jeg ikke helt at det som står i den linken er noen motsigelse ift det jeg har skrevet. Det er jo ingen hemmelighet at det er forskjell på levekårene i øst og vest, slik det står i artikkelen. Det har jeg heller ikke benektet. Likevel så er det nå en gang sånn at det ikke bare bor styrtrike folk på Frogner, slik den generelle oppfatningen er, ref mine eksempler på det lengre opp. Og når det gjelder etnisitet så har jeg også rett i det, sist jeg sjekket noe om det (som ikke er spesielt lenge siden). At vi ikke har en overvekt av pakistanere/somaliere/andre som man normalt sett tenker på når man tenker "etnisitet" er også sant, og det var litt av poenget mitt med å påpeke at vi faktisk har flest nasjonaliteter boende i Frognerområdet - altså å peke på at etnisitet er litt mer enn bare nordmenn vs pakistanere for å sette det litt på spissen.

Ellers... Når det gjelder utdanning kommenterte jeg ikke det, ser jeg. Det er ingen tvil om at det er flere høyt utdannede på Frogner enn på "østkanten" (forholder meg nok en gang til Frogner og ikke vestkanten generelt, fordi dette er et område jeg kjenner til siden jeg bor der). Jeg sier at jeg er litt usikker på hva du mener når du sier du ikke vil på vestkanten pga akkurat utdannelse og politikk, fordi jeg umiddelbart tolker det dithen at du ikke ønsker å ha sosial omgang med folk som har høy utdannelse eller andre meninger enn deg selv politisk...? Eller? Jeg har litt vanskelig for å tro at det kan være det du mener, og derfor svarte jeg litt vagt og uforstående til det.

Eller misforstår jeg hvor du vil hen med den linken tro?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.