Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva slags hund har du?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-13, 21:36   #11
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken hund har du?

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Ikke så lett å få bilde av to mørke ansikt samtidig, men her er to bustetroll.

Fine!! Hvem er de fra?

Jeg har lyst på en cairn til, selv om jeg ikke får til pelsstellet. Jeg liker kennel Litalos og jeg liker også kennel Tabassira. Sistnevnte vet jeg har stort sett rolige cairns, og førstnevnte vet jeg bruker hundene til blodspor. Jeg liker egentlig dem som bruker hundene til noe mer enn bare utstilling og avl.
Men... jeg tror jeg skal få litt mer ro i flokken og la gutta få et år eller to til på baken før jeg utvider flokken.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.